už na nás neplatí..
Řve, provokuje, ale v celonárodní kampani už jednou selhala. Ano, jistě si vzpomínáte na nezapomenutelné. Knížecí neformální až provokativní imidž (autor Entropa Černý) a oproti tomu poplužní dvůr českých nevolníků, vedených 2. valašským bardem Vaculíkem. Tato kombinace zklamala. Přesto se dále najdou její následovníci.
Možnosti tu však stále jsou. Jaká bude další první signální??? ČSSD to zkouší s slunečnicověolejovou strukturou stříknutou buddhismem.
Možná by to zabralo, ale ten jejich toplídr je zatraceně nudnej a kontraproduktivní patron. A nejen opticky. Snad i asketický Špidla a tajemný cvičitel Paroubek oplývali větším charismem, a že to nebyli žádní vizuální tahouni. Ale pořád je to všechno málo. Jaký je ten opravdu nejlepší recept na úspěch? Možná by mohl poradit starý dobrý jezevec z Vysočiny, který ve své noře čas nemarnil a svoje antré načasoval včas… A možná je to všechno jen ve špatné strategii protihráčů a vyhraje holt ten nejméně blbej… a žádný barvy ani symboly v tom tak zásadní roli nehrajou. Já bych ty kampaně zrušila. Strčte si ty svý mediální tanečky za klobouk a začněte makat. A jak se to patří, začít byste měli u sebe.