Srp 302010
 

v poslední vteřině jsem podlehla

Mám pevnou telefonní linku s tarifem MINI:

O2 Mini
Cena bez O2 Internetu   Cena s O2 Internetem
Měsíční cena 238 Kč            81 Kč
Měsíční cena za pevnou linku pro využívání O2 TV 358 Kč
Místní a dálková volání na pevné linky
Špička 1,60 Kč/min
Mimo špičku 0,80 Kč/min
Volání do mobilních sítí v ČR
Špička 6,60 Kč/min
Mimo špičku 4,69 Kč/min
Mezinárodní volání do pevných sítí
1. skupina zemí 5,28 Kč/min
2. skupina zemí 5,76 Kč/min
O2 Xcall 1. a 2. skupina zemí 3,24 Kč/min 

Rozhodla jsem se již před několika týdny pro její trvalé odstavení, přestože jí občasně využívám, ponejvíce mi na pevnou však volá dcera žijící v A. Platím měsíčně tak kolem 330-350 Kč, což není tak velká částka, ale v rámci řešení momentální finanční krize se i to počítá.

V telefonní hovoru s operátorem O2 na bezplatném čísle 800 123 456 jsem před týdnem dostala nějaké nabídky včetně internetových a cukla jsem, že to zvážím. Ale vpodstatě jsem podvědomě tušila, že svoje předsevzetí dovedu do vítězného konce. Dnes jsem opět vytočila známé číslo a odhodlaně a neústupně jsem operátora přesvědčila o své volbě a on mě přepojil na další bezplatnou linku (800 33 00 69), kde se prý dozvím, jak linku zrušit.  Mnoho minut jsem čekala, až se dostanu na řadu a dočkala jsem se. Slečna se ale jen tak nedala, nu i  já  zdárně sekundovala, až došlo na poslední klání a poslední trumfy!!!! Když nabyla jsem dojmu že není pro mě cesty zpět, dostala jsem jako dobrá zákaznice skvostnou nabídku snížení paušálu o 150 Kč na 100,- za měsíc. Tak jsem podlehla a do 17. září 2011 mám snížený tarif.  Pokud nezavolám do toho památného data, automaticky se mi zase zvýší na původní hodnotu. Takže agónie je prodloužena o rok … a uvidíme co pak vytáhne kouzelník z rukávu … ještě bych mohla podobně začarovat s Vodafonem. Nemám na tyhle neustálé čachry s tarify čas ani náladu ani vůli, ale zasloužila bych si také něco lepšího … na tarifu ODEPIŠ provolám měsíčně obvykle více než 800 Kč.  To se mi zdá dost, bo s nikým zbytečně nevykecávám.

 Posted by at 14.54

  10 Responses to “Neměla jsem to v plánu, ale”

  1. Ad vodafoneTo zapracuj, já mám nějakej základní paušál, volám docela často a měsíčně sem na cca 5-6 stovkách.

  2. Cha, Zuzi, já taky nendávno u kyslíků odhodlaně rušila telefon s netem, a výsledek jsou na rok poloviční platby 🙂

  3. Jo! Už v tom, Sejra, něco dělám, poslali mně tarify, jenže já se do toho ještě nezakousla. Chtějí syčáci, ať si koupím druhou kartu!!!

  4. Chachá!Tak tomu už se dá říkat strategie, Nom 🙂

  5. Zuzi, před měsícem jsme absolvovali totéž. Ted né já, ale SP a i on tvrďák podlehl. :-)) Stále máme pevnou. :-))

  6. "na tarifu ODEPIŠ provolám měsíčně obvykle více než 800 Kč"
    nemají vodofouňáci přibližně podrobné vyúčtování na netu? počet volání, počet minut? 800 mi připadá jako snad nejdražší tarif co nabízejí, ne?

  7. Ježíši, tarif "Odepiš" je stavěný na SMSky a ne na volání! Vodafone je podle mě to nejlepší, co ve smyslu cen a přístupu k zákazníkovi tady je (Telecom nebyl nikdy a růžový operátor značně kulhá v zastírání pravých cen atd.). To teda zapracuj, jak píše Sejra!!

  8. Děkuji za vaše reakce, musím to prostudovat, je fakt, že na tarif odepiš, nic neodepisuji, na sms používám spíše internet, nýbrž na něho volám. Zamyslím se, jak si polepšit. To si slibuju, ačkoli se mi do těch rozborů nechce ani trochu. ach jo …

  9. Já vše řeším přes email.Nemusím být u svého počítače, stačí vědět, kde se k nějakému zdarma dostanu.Informace, o které jsem žádán dávám na blog. Taktéž informace o svém pohybu dávám na blog,pokud se to týká dnů a časů, které někdy trávím s jinými lidmi – například se spoluatorem. Mobil mám pouze pro operativní řešení a záchranu v místech bez emailu. Pro zvětšení efektivnosti tohoto systému – abych nemusel některé věci posílat opakovaně připravuji webové stránky a pro lepší komunikaci připravuji facebook. Co se týká komunikace, tak se vždy s každým přesně domluvím a dále se k tomu nevyjadřuji. Pokud není nezbytně nutné na sms nereaguji odpovědí. Informace v ní obsažené vezmu na vědomí. S kolegy mám domluvené,že v určitých situacích tzv. prozváním. Nechám jednou zazvonit,znamená ne, vícekrát znamená ano. nebo když jsem domluven na návštěvě, tak když se blížím prozvoním, oni hovor nepřijmou. Vědí, že se blížím a je zbytečné po telefonu vykecávat. Některé měsíce tak neutratím za telefon ani korunu. I to bych rád snížil. Přemlouvám některé známé ke koupi cb vysílačky. Její provoz je zdarma a když si člověk vyhradí vlastní síť selektivní volbou se dovolá ke každému kdo ji má a nikdo mimo síť ho neslyší. Občas mi ani tak nejde o šetření,nechci ale vyhazovat peníze za něco co má téměř nulové náklady na provoz a co je například v některých státech v řadě situací zdarma, nebo zdarma s reklamou.

  10. Děkuji za rady, jste systematický, proto tak výkonný. Některé vaše zkušenosti bych mohla využít, třeba ten signální systém je zajímavý. Každopádně si budu rozmýšlet zda místo živelného telefonátu nebude příště stačit napsat e-mail. A musím prověřit tarify. Jak jsem řekla, s nikým zbytečně neplkám, hovory jsou obvykle vedeny v souvislosti se synovými záležitostmi, ne že bych volala synovi, ten žije momentálně bez mobilu, který před prázdninami nenávratně znehodnotil.

Leave a Reply to zuzi Cancel reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

css.php
Tvorba webových stránek: Webklient