Říj 112013
 

už na nás neplatí..

Řve, provokuje, ale v celonárodní kampani už jednou selhala. Ano, jistě si vzpomínáte na nezapomenutelné. Knížecí neformální až provokativní imidž (autor Entropa Černý) a oproti tomu poplužní dvůr českých nevolníků, vedených 2. valašským bardem Vaculíkem. Tato kombinace zklamala. Přesto se dále najdou její následovníci.

DSC_4611-1024x696 big575 – kopie VF_podzim_2013

Možnosti tu však stále jsou. Jaká bude další první signální??? ČSSD to zkouší s slunečnicověolejovou strukturou stříknutou buddhismem.

502332

5269940-divka-v-poli-slunecnic

Budeme se po volbách koupat v moři slunečnic???

Možná by to zabralo, ale ten jejich toplídr je zatraceně nudnej a kontraproduktivní patron. A nejen opticky. Snad i asketický Špidla a tajemný cvičitel Paroubek oplývali větším charismem, a že to nebyli žádní vizuální tahouni. Ale pořád je to všechno málo. Jaký je ten opravdu nejlepší recept na úspěch? Možná by mohl poradit starý dobrý jezevec z Vysočiny, který ve své noře čas nemarnil a svoje antré načasoval včas… A možná je to všechno jen ve špatné strategii protihráčů a vyhraje holt ten nejméně blbej… a žádný barvy ani symboly v tom tak zásadní roli nehrajou. Já bych ty kampaně zrušila. Strčte si ty svý mediální tanečky za klobouk a začněte makat. A jak se to patří, začít byste měli u sebe.

 

 Posted by at 6.53

 Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>