Dub 222010
 

je něco jako "Zatloukat, zatloukat, zatloukat" ???

Včera jsem si udělala dobře … navštívila jsem Pardubice kulturní a také jsem si dopřála nových bot – kristusek, a zprávu o tom jsem chtěla podat později večer, a jiné hezké věci … ale jistá nepříjemná věc mi odsunula tento přívětivý včerejší zážitek na vedlejší kolej…

Zvykla jsem si na reklamní bannery … nevnímám je, beru je jako kulisu … ALE!  Poslední dobou mě začíná  prostředí internetu otravovatse svými novými reklamními způsoby, a vůbec … není to pouze internet, ale i docházející mi pošta domů. Auto Škoda … mi poslalo osobní pohlednici z cest prostřednictvím nějaké Jany a Tomáše nebo koho… hodnou chvíli jsem dumala, zda je to tisk či autentická stopa modré propisky a autentický rukopis … asi ne, ale sebralo mi to čas … pár měsíců předtím jsem u velmi známého bloggera  četla podvakráte velmi osobní stimulační texty o jeho novém voze s názvem sněžného muže. Úplně mne to popletlo, taková vášeň … i dospěla jsem po opakovaném čtení k názoru, že je to nová forma placené reklamy, i když … váhala jsem zprvu, neboť muži mají pravděpodobně  jiné priority a třeba mají ke svému autuprávě takový šťastný vztah jako  já ke svým novým červeným kalhotám s neznatelným stříbřitým proužkem s šesticentimetrovými záložkami … no, ale přesto … Tahle nenápadná reklama má ještě, zdá se, smysl, když běžné způsoby selhávají a uživatel je z neustálé masáže médii otupělý … Jo …bannery už také nejsou co byly … ta s chameleónemtak strašně přelejzá do textu a není sama. Jsem z toho mírně nervózní a když se TOHO neřádu snažím zbavit, místo abych se dostala tam kam chci, několikrát už jsem už nešikovně zaklikla na to zvíře a dostala se kam jsem nechtěla. Safra! Tolik času prolelkuju a ještě tohle … Samozřejmě … máme čím dále tím méně času na rozumné a povznášející věci když nás stále něco rozptyluje a zdržuje a zbytečně votravuje  … do pytle  .. a nyní ještě ke všemu se cpou všude VOLBY. Oranžový šály jsou poměrně zábavný, ale už druhý den mě přivádí do varu rozpínavá reklama na NOVINKÁCH velebící toho nevěrníka, co lže a zatlouká. Ten jeho "spravedlivej" ksicht  já už nemohu ani vidět. Stydím se za takovou havěť, která se cpe do popředí a tváří se tak počestně a patřičně … Safra, copak je podvádění jakéhékoli druhu normální, je to snad norma pro nás "ostatní" …? …. Několik textů tvářících se velmi oficiálně se odvolává na nějaké průzkumy a prý  ho skoro každý chce do našeho čela. Nasrat, jó nasrat! zuzi

 Posted by at 12.06

  20 Responses to “Nepodléhat, nepodléhat, nepodléhat!”

  1. zrovna dneska ráno jsem si říkala to samé o těch volebních bilboardech! Ani neumím do tolika počítat, kolik jich po půlhodinové cestě do Prahy vidím!
    hází bahno jeden na druhýho, slibují a serou mě!

  2. U nás na vesnici jsou s těmi volebními výkaly polepeny telefonní budky.

  3. volební výkal jako následek předvolebního guláše?

  4. Politici nahoře musí lhát, když o sobě chtějí říci něco dobrého ;-))

  5. TSAno, lze si to vykládat i takto :)))

  6. Bos, chci žít v království, tahle demokracie nejde utáhnout … a ještě když je nadnárodní …

  7. zuziber to tak, že máš kliku, že si můžeš vybrat,pokud se najde nějaký věrník, možná Zeman, nebo tam vůbec chodit nemusíš, a to je přece vymoženost ne?:-)

  8. bohužel, laco píše téměř výhradně reklamní texty – a je proto poněkud nepříčetný, pokud nejsou všechny komentáře souhlasné.
    reklamy ale moc nepotkávám. předpokládám že volbami je oblepená pouze praha a podobné krajské pr…
    k tv mám ovladač, rádia nesnáším takže nezapínám, a na netu běžné dodavatele reklamního odpadu likviduju souborem hosts: http://brtnik.bloguje.cz/hosts
    neskutečně obtěžující flash reklamy blokuju/povoluju doplňkem flashblock.

  9. Kašlu na "místní elity", jestli má dnes něco cenu, tak kultivace svého pískoviště…

  10. Laca jsem četla nepravidelně, ale postupně jsem přestala zcela, znechutilo mě to. Mám od kamaráda nainstalovaný jakýsi blok na reklamy, ale tím jak jsem je nevnímala, přestala jsem se tím zabývat, až ty jak se přelejvají přes text mně rozlaďují. Rádio nemám a televizi již 14 dní taky ne. Volební bilbordy jsem viděla poprvé včera cestou autobusem do Pardubic, všude oranžovo až hanba!

  11. Kde máte na internetu jaké reklamy? Nějak mi unikají… A nevěrníka – kterého myslíš? Svým ženám veřejně zahnuli: Paroubek, Topolánek, Ráth, John atd. atd.

  12. Kutile, jestli žádné reklamy nikde nevidíš, tak jsi slepý :), a nevěrníka myslím Johna. Zahnul neveřejně, veřejně až když byl odhalen. Včera jsem však byla seznámena s mužským názorem, že být nevěrný patří ve vyšších politických kruzích k dobrému tónu a voliči to prý kvitují s povděkem, tedy v cizině; byl mi dán příklad Itálie a Francie. Já tomuto rozkladnému trendu nefandím. Ne že bych byla však striktní, jen si myslím, že věrnost má též něco do sebe.

  13. Já ty blbboardy vidělv úterý cestou do Kutné hory, jeli sme přes Prahu, fakt humus.
    Akorát se občas přiznám, že sem si nebyl jistý, jestli to je antikampaň nebo kampaň.
    Ale pak sem si řek, že je to koneckonců jedno, páč modré a oranžové hážu do jednoho pytle.

  14. Jsou to šašci, máš recht.

  15. Naučil jsem se vnímat reklamy jako grafické prvky stránek (jako jsou zarážky, čáry, podtisky apod.), zkuste, funguje to. Teď jsou nově reklamy takové ty vysouvající se, co překrývají původní stránku, no, to už je agrese, ale stačí chvilku počkat, nebo najít křížek, lze se tomu bránit. Jenže bránit se nelze skryté reklamě, kterou taky popisuješ (a obzvláště když je šikovně udělaná) – to už musí mít člověk určitou zkušenost, aby ji rozpoznal a eliminoval. A nevěra? Pokud ji odsuzuju, vypadám před ostatními jako blbec, tak raději mlčím…

  16. Nevěrabolí, když má člověk někoho rád. Jsem konzervativní. Zároveň ale ani já nejsem vejlupek vší mravní čistoty a přiznávám, že ne vždy jsem se chovala a chovám ctnostně. Ovšem JISTÉ osobní zábrany a zásady v tomto směru nastavené mám a zdrženlivě dodržuji. Není to tak těžké.

  17. 🙂Myslel jsem, ze kutil nezna reklamy, protoze ma AdBlock :-)) Ja teda reklamy znam, jen kdyz se dostanu k cizimu poci 🙂
    Cas od casu se AdBlocku stane, z nejaka reklama proleze – ale to se stane jen JEDNOU – k naprave staci 2 kliknuti a je vymalovano 🙂

  18. Každý máme o tom, co je morální a co už ne, své představy. Já sama za sebe vím, že se můžou stát v životě věci, které by se stávat neměly a přesto se stanou, a nic s tím neděláme, přestože víme, že to není úplně správné, protože se s tím prostě nic dělat nedá.
    Pokud jde konkrétně o Johna, možná nelhal, možná prostě nic neříkal, z desítek všech možných důvodů, a tomu já rozumím, protože někdy se stanou věci s kterýma se nedá nic dělat, prostě nic, ani tak, ani tak.

  19. Roji, já je fakt vnímám jako kulisu, ale ty výbojné mně lezou krkem. Stejně jako obálky s jakýmisi platebními kartami, nepožadované smlouvy z pojišťovny a tak. Otupěli jsme stálým tlakem, a tak "potřebujeme" od těch, co mají zájem o naše peníze, čím dál masivnější stimulaci! Bude hůř.

  20. Mod, nejsme stroje a figurky, myslím že svůj třináctý kumbál má každý člověk. A je to dobře, páč nejsme všichni podle jednoho mustru.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

css.php
Web vyrobili ve Webklient.cz